Univerzális 13 tűs CC/CAN +PDC elektromos csatlakozó

Uni sada CANBUS
Uni sada CANBUS
Obrázek
Zásuvka 13pin
Mini modu PDC
30 885 Ft Áfával 24 319 Ft ÁFA nélkül
Raktáron > 100 db
Személyesen Prágában:kedd 21.5.Szállítócéggel:szerda 22.5.
KódUN034BBjegyzet12V, beleértve a parkolásmegszakítót. érzékelők (lásd a leírást)GyártóELSA GROUPGarancia24 hónap
Univerzális 13 tűs CC/CAN +PDC elektromos csatlakozó
Paraméterek és specifikációk
Elektroszett paraméterek
CAN-BusIgen
CheckControlIgen
Kódolás szükségesNem, kódolás nem szükséges
LED kompatibilisIgen
PDC deaktiválásIgen, automatikusan leválasztja az eredeti PDC
A tűk száma13 tűs
Váltott plusz (+15)Kiegészítő készlettel 721074
Állandó plusz (+30)Igen
A jármű paraméterei
Gyártott autókhoz2000 -
Járművekhez isCAN-bus, Check Control
MPNZS26A
A termékről

Univerzális 13 tűs elektromos csatlakozás CAN BUS-hoz miniatűr modullal (beleértve a ködlámpa lekapcsolását)
+ parkolóérzékelő lekapcsolása (PDC)

2. generáció tökéletes védelemmel a rövidzárlat vagy túlmelegedés ellen - kizárólag az ELSA GROUP s.r.o.

++ EXTRA EGYSZERŰ ÉS GYORS ÖSSZESÍTÉS, CSAK +12V ÉS Áram ++

Most egy még tökéletesebb design! Univerzális 13 pólusú 12V-os készlet korszerű miniatűr elektronikus modullal és kettős túlterhelés- vagy rövidzárlatvédelemmel. Támogatja a Check-Control, BSI, CAN BUS rendszereket, valamint a Multiplex lámpák (=egy izzó több funkcióval - pl. Skoda Octavia II) és a jármű LED-es lámpáinak csatlakoztatását.

Ez az univerzális elektromos csatlakozó az irányjelző lámpák helyettesítésére szolgáló funkcióval van ellátva = ha a jármű irányjelzőjének izzója elromlik, a jelzőlámpa funkciója veszi át a helyét.

A parkolóérzékelő kikapcsolása funkció nem feltétlenül kompatibilis egyes OEM parkolóérzékelő rendszerekkel. Az érzékelők kikapcsolását például a PDC modul áramellátásának mechanikus megszakadása okozza, amelyet a perifériák működését figyelő modernebb járművek hibaként értelmezhetnek.

A legkisebb elektronikus modulnak köszönhetően ez a megbízható készlet nagyon könnyen felszerelhető a modern járművek minden márkájára és modelljére. A kábelköteg csatlakoztatása a modulhoz megbízható csatlakozókkal történik. A vezetékek lezárása a csatlakozóaljzatban védőcsövek segítségével a tökéletes és biztonságos csatlakozás érdekében. A vezetékek már be vannak dugva az aljzatba a gyors telepítés érdekében. A vezetékek hossza nagyvonalúan méretezett a könnyű csatlakoztatáshoz és használathoz minden járműben, beleértve a haszongépjárműveket is.

Hossz a csatlakozóaljzattól a modulcsatlakozóig 153 cm, (egyes haszongépjárműveknél ez nem elegendő = hosszabbítás szükséges).
Hossz a modultól a lámpákig - jobb oldal 74 cm, bal oldal 245 cm.
A tápkábel hossza 490 cm.

Európai homologizáció.
Az ELSA GROUP számára készült az EU-ban.

A modul új verziójának átprogramozásához kövesse az alábbi utasításokat:

Az SW V1.35 különböző beállítási módjai:

  1. Kocsik multiplexszel / autók multiplex nélkül (gyári alapértelmezett konfiguráció).
  2. Mercedes alacsony feszültségű féklámpával, pl. GLC, GLE, B-CLASS, C-CLASS.
  3. Chrysler Voyager vázvezérelt ködlámpával.
  4. Jaguar S-Type csontvázvezérlésű lámpákkal.
  5. Nem multiplexált autók nagy csatornaérzékenységgel.
  6. Teszt üzemmód - a modul egy másodperc után minden kimenetet átkapcsol, hogy ellenőrizze a tesztelőn, hogy minden kimenet működik-e.

Az egyik üzemmódról a másikra való átváltáshoz helyezze a piros jumper (átkötő) a modul alsó csapjaiba 12V-os tápellátás csatlakoztatása nélkül, és csatlakoztasson egy tesztelőt vagy tesztlámpát a modul fékkimenetéhez (piros vezeték) csatlakoztatott pótkocsi aljzatba, hogy ellenőrizze a kimenetet.

A következő lépésben csatlakoztassuk a modult a 12 V-os tápegységhez, és a modul automatikusan átvált a 2. üzemmódra. Megfigyelhetjük, hogy a fékjel kimenete a teszteren vagy a tesztlámpán kétszer villogni fog, ami a modulban tárolt üzemmódszám megerősítése.

Megfigyelhetjük, hogy a fékjel kimenete kétszer villog, ami a modulban tárolt üzemmódszám megerősítése.

Ha a 2-es üzemmódot kívánja, távolítsa el a piros jumper-t, és a beállítás véglegesen el lesz mentve.

Ha magasabb üzemmódszámot szeretnénk, akkor a piros jumper-t bedugva kell hagynunk, majd néhány másodpercre le kell választanunk a 12V-os tápellátást a modulról, és amikor a tápellátást visszakapcsoljuk, a modul a következő üzemmódba (#3) lép. A féklámpa kimenetének 3-szor kell villognia, ami azt jelenti, hogy a modul a 3. üzemmódra váltott.

Ismételje meg ezt az eljárást, amíg el nem éri a kívánt üzemmódot. Minden alkalommal, amikor a modult áramhoz csatlakoztatjuk, az üzemmódszám átvált, és a féklámpa kimenetén a villogások száma megfelel az elért üzemmódszámnak. Például a #6 -> üzemmód esetén a modul 6 villanásnyi jelet ad ki, amikor a fékhez csatlakozik.

A kívánt üzemmód elérésekor távolítsa el a piros jumper-t. A beállítás véglegesen elmentésre kerül.
Vigyázat, soha ne hagyja bedugva a piros jumper-t a kívánt üzemmódszám elérése után!

Az üzemmód beállítása után a piros jumper használható a jármű ködlámpa kapcsolási funkciójához, ha az ügyfél kéri, egyébként nem használható.

Az üzemmód száma ciklikusan, felfelé haladva halad, és az utolsó (#6) elérésekor a következő lépésben visszatér az 1-es számhoz.

Újraprogramozási ciklus: no.1 (alapértelmezett) -> ki -> be -> no.2 -> fék kimenet kétszer villog -> ki -> be -> no.3 -> 3x fék kimenet villog -> ki -> be -> No.4 -> 4x fék kimenet villog ... 5 ... 6 ... -> ki -> be -> No.1 -> 1x fék kimenet villog ...

LeírásÖsszeszerelési útmutató, dokumentumok
Hozzájárulás a cookie-k használatához

Ez az online áruház sütiket tárol, amelyek elősegítik a megfelelő működést. Szolgáltatásaink használatával Ön hozzájárul azok használatához.

Összes engedélyezéseRészletes beállítások